Clientul solicită reclamații prin trimiterea sau livrarea personală a produsului la depozitul firmei vânzătorului. Costul poștale, transportul produsului revendicat la depozitul firmei vânzătorului este suportat de client. Costurile de returnare sau livrare a produsului revendicat sunt suportate de vânzător.
PROCEDURA DE TRIMITEREA PLÂNGERILOR
Orice reclamații trebuie să fie livrate personal, prin curier sau prin poștă fără ramburs la adresa:
abc-zoo sro
Nižné Kapustníky 2
04012 KOŠICE
Republica Slovacă
Bunurile trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Reclamațiile sunt tratate în termen de cel târziu 30 de zile de la primirea și înregistrarea produsului revendicat. După expirarea acestei perioade, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou. Cumpărătorul va fi informat despre rezultatul reclamației imediat după încheierea procedurii de reclamație prin e-mail sau i se va trimite un protocol de reclamație împreună cu formularul de reclamație completat.
Pentru mai multe informații, consultați termenii și condițiile - reclamații.
Pagina principală