Cum pot lansa o comandă?

 

Disponibilitatea produselor noastre este indicată de pictograma coș verde de lângă imagine - în acest caz produsul selectat este în stoc, deci poate fi comandat. Produsele marcate „La comandă” sunt comandate de la furnizorii noștri - puteți întreba despre durata livrării la serviciul nostru pentru clienți prin telefon sau e-mail.

 

  • Faceți clic pe butonul „Adăugați în coș” - produsul va fi adăugat automat în coș.
  • Dacă doriți să continuați cumpărăturile, puteți alege în siguranță următoarele produse. Produsele pe care le-ați plasat în coș rămân în coș.
  • Dacă doriți să închideți comanda, faceți clic pe butonul „Plată”, va fi afișat conținutul coșului, puteți chiar să modificați cantitățile sau să ștergeți unul dintre produsele selectate. Este afișată și suma de plătit, care include deja costul de expediere.
  • Completați informațiile de expediere în câmpurile marcate cu un asterisc roșu.
  • Dacă sunteți unul dintre clienții noștri înregistrați și aveți un cod de cupon de reducere, introduceți codul respectiv în câmpul corespunzător.
  • Selectați modalitatea de plată.
  • Verificați din nou comanda și informațiile furnizate, astfel încât toate câmpurile să fie completate corect. În cele din urmă, marcați acceptarea TGC,, luând la cunoştinţă și acceptând reglementările privind protecția şi gestionarea datelor.
  • După ce ați completat informațiile, vă puteți crea contul cu un singur clic și vă puteți bucura de avantajele unui client înregistrat.
  • Dacă totul este OK, faceți clic pe butonul „Comandă”.
  • În acest pas, puteți schimba în continuare modalitatea de plată făcând clic pe Alte modalităţi de plată. Dacă găsiţi totlul în regulă, confirmați comanda prin clic pe Confirm comanda.
  • Dacă comanda a reușit, veți primi un e-mail de confirmare de la noi în câteva secunde.
  • Dacă aveți probleme în timpul comenzii sau închiderii, vă rugăm să ne contactați prin telefon, e-mail sau prin intermediul aplicației Livechat (veți găsi aplicația Livechat în colțul din dreapta jos). Suntem bucuroși să vă ajutăm.

 

 

Cât costă livrarea comenzii?

Mărfurile comandate vor fi livrate prin serviciul de curierat Urgent Cargus. Costul livrării comenzii poate fi cuprins între 19 Lei și 22,50 Lei, în funcție de suma finală a comenzii, de greutatea coletului și de modalitatea de plată. Pentru achizițiile de peste 245 Lei, precum și pentru anumite tipuri de hrană animale, asigurăm transport GRATUIT. Costurile de expediere sunt indicate în mod clar în timpul procesului de plată.

Transportul gratuit se aplică comenzilor cu o valoare mai mare de 245 lei care nu conțin un produs specific. Produsele specifice necesită un ambalaj și un transport suplimentar (de exemplu, produse supradimensionate, fragile și grele).

 

Ce modalităţi de plată pot alege?

Există trei modalităţi de a plăti pentru comanda dvs.:

  • Ramburs - puteți plăti coletul în numerar la primire
  • WebPay – plata online cu card bancar
  • Plata prin transfer bancar - comanda va fi livrată la primirea sumei.

 

În câte zile va ajunge coletul?

Comanda dvs. va fi predată serviciului de curierat Urgent Cargus în următoarea zi lucrătoare. Comenzile lansate la sfârşit de săptămână vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Termen de livrare 2 zile lucratoare. Coletele se livrează numai în zilele lucrătoare! Dacă coletul dvs. nu ajunge în termenul specificat, vă rugăm să ne anunțați ca să vă furnizăm numărul acestuia, astfel încât să fiţi informat cu privire la expedierea dvs.

 

Cum se procedează în caz de reclamație?

Reclamațiile vor fi soluționate în termen de 30 de zile. Produsele noastre sunt acoperite de o garanție de 24 de luni conform legislației aplicabile (cu excepția cazului în care producătorul specifică altfel).

Procesul de reclamație:

  • Returnați produsul fără ramburs, la adresa noastră din Romania (ABC-ZOO RO, Str. Florilor Nr. 20, 440033 Satu Mare, tel. 0312297097) împreună cu dovada de achizitie (factura) sau copia acestuia. Indicați motivul reclamaţiei.

Cum pot returna produsul necorespunzător?

Cumpărătorul este obligat să returneze produsul nedeteriorat și în stare bună, adică în starea în care a fost primit, inclusiv toate accesoriile sale, dacă este posibil, în ambalajul lor original. Produsul, împreună cu o copie a dovezii de cumpărare (factură) trebuie returnat (fără ramburs) la următoarea adresă: ABC-ZOO RO, Str. Florilor Nr. 20, 440033 Satu Mare, tel. 0312297097 

În caz de renunţare, poate fi returnat doar conținutul parțial al comenzii?

Da, puteți returna o parte din comandă. Dacă doriți să anulați achiziția produsului, vă vom returna prețul de achiziție al produsului sau produselor returnate.

 

Când va fi din nou în stoc un produs epuizat?

Ne actualizăm site-ul zilnic. Prin urmare, merită să monitorizați site-ul nostru web și, prin introducerea adresei dvs. de e-mail, puteți configura și o notificare prin e-mail, ceea ce înseamnă că atunci când produsul pe care îl căutați este din nou în stoc, veți fi informat imediat.

 

Cum etichetez produsele mele preferate?

Sub fiecare produs este un simbol al inimii. Cu un singur clic, puteți salva produsul selectat în favoritele dvs. și le puteți accesa oricând în contul dvs.

Este posibil să ridicați personal bunurile comandate?

Din nefericire nu. Întrucât magazinul nostru funcționează exclusiv ca magazin web, nu există posibilitatea de a primi produsele personal.

Cum puteți deveni membru al abcclub?

Creați un cont de client în e-shop-ul nostru și efectuați o achiziție de orice valoare. Acest lucru va debloca automat nivelul Silver pentru dvs. permanent.

Calitatea de membru este pe bază de taxă?

Nu, calitatea de membru în abcclub este gratuită, iar nivelurile depind exclusiv de comportamentul dumneavoastră de cumpărare.

Cum câștig puncte?

Câștigați 1 punct pentru fiecare cheltuit 5 LEI (taxele de expediere și de ramburs nu sunt incluse).

Cât timp sunt valabile punctele?

Punctele sunt valabile timp de 365 de zile.

 Unde pot răscumpăra punctele din comenzile mele?

Puteți răscumpăra punctele în primul pas al comenzii dacă sunteți conectat la contul dvs. sau în al treilea pas dacă vă conectați în timpul procesului de comandă.

Cum pot afla câte puncte am?

Vă puteți verifica soldul de puncte și istoricul comenzilor în contul dvs. de client.

Când voi primi punctele pentru comanda mea?

Punctele vor fi creditate la 15 zile după plasarea comenzii.

Voi câștiga puncte dacă comand fără să mă conectez?

Nu, numai membrii abcclub conectați pot colecta și răscumpăra puncte și beneficii.

La ce produse îmi pot folosi punctele acumulate?

Puteți utiliza punctele pe produsele marcate cu eticheta „abcclub”. Disponibilitatea produselor depinde de nivelul dumneavoastră (Silver, Gold, Platinum) și se modifică zilnic.

Ce înseamnă „busola de cumpărături” și cum o pot utiliza?

Compasul de cumpărături vă ajută să găsiți rapid produse pentru animalul dvs. de companie pe baza profilului dvs. completat. Acest filtru este adaptat la preferințele dvs. și poate fi găsit în fiecare categorie de produse.

Cum funcționează nivelurile Gold și Platinum?

Veți obține automat nivelul Gold atunci când cheltuiți peste 400 LEI în decurs de 90 de zile și Platinum atunci când cheltuiți peste 1100 LEI în aceeași perioadă. Nivelurile sunt valabile timp de 90 de zile și se vor reînnoi automat dacă îndepliniți din nou cerințele. În caz contrar, veți fi retrogradat la un nivel inferior.

Ce beneficii voi primi prin atingerea unui nivel de loialitate mai ridicat?

Nivelurile Gold și Platinum oferă diverse beneficii, inclusiv reduceri la transport, livrare expres și reduceri la produse selectate.

Suma totală pentru schimbarea nivelului include suma totală a comenzii sau doar suma pentru produse?

Sunt incluse doar sumele pentru produse. Taxele de expediere și de ramburs nu sunt luate în calcul.

Ce se întâmplă cu punctele mele dacă nu ridic, nu anulez sau nu returnez comanda?

Punctele nu vor fi restituite dacă nu ridicați, anulați sau returnați comanda. În cazul unei returnări parțiale, veți păstra punctele pentru produsele pe care le-ați păstrat.

Ce se întâmplă cu punctele mele dacă îmi anulez calitatea de membru în abcclub?

Punctele vor fi anulate la încetarea calității de membru și nu pot fi transferate în alt cont.

Abonamentul meu va fi anulat dacă nu doresc să primesc newsletter-ul?

Da, calitatea de membru este legată de abonamentul la newsletter prin care vă informăm cu privire la modificările și beneficiile dvs. în abcclub.

Îmi pot anula calitatea de membru în abcclub?

Da, pentru a vă anula calitatea de membru, vă rugăm să ne contactați la suport@abc-zoo.ro, iar noi o vom dezactiva în termen de 24 de ore.


Pagina principalăPagina principală