Cum pot lansa o comandă?
Disponibilitatea produselor noastre este indicată de pictograma coș verde de lângă imagine - în acest caz produsul selectat este în stoc, deci poate fi comandat. Produsele marcate „La comandă” sunt comandate de la furnizorii noștri - puteți întreba despre durata livrării la serviciul nostru pentru clienți prin telefon sau e-mail.
Cât costă livrarea comenzii?
Mărfurile comandate vor fi livrate prin serviciul de curierat Urgent Cargus. Costul livrării comenzii poate fi cuprins între 19 Lei și 22,50 Lei, în funcție de suma finală a comenzii, de greutatea coletului și de modalitatea de plată. Pentru achizițiile de peste 245 Lei, precum și pentru anumite tipuri de hrană animale, asigurăm transport GRATUIT. Costurile de expediere sunt indicate în mod clar în timpul procesului de plată.Transportul gratuit se aplică comenzilor cu o valoare mai mare de 245 lei care nu conțin un produs specific. Produsele specifice necesită un ambalaj și un transport suplimentar (de exemplu, produse supradimensionate, fragile și grele).
Ce modalităţi de plată pot alege?
Există trei modalităţi de a plăti pentru comanda dvs.:
În câte zile va ajunge coletul?
Comanda dvs. va fi predată serviciului de curierat Urgent Cargus în următoarea zi lucrătoare. Comenzile lansate la sfârşit de săptămână vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Termen de livrare 2 zile lucratoare. Coletele se livrează numai în zilele lucrătoare! Dacă coletul dvs. nu ajunge în termenul specificat, vă rugăm să ne anunțați ca să vă furnizăm numărul acestuia, astfel încât să fiţi informat cu privire la expedierea dvs.
Cum se procedează în caz de reclamație?
Reclamațiile vor fi soluționate în termen de 30 de zile. Produsele noastre sunt acoperite de o garanție de 24 de luni conform legislației aplicabile (cu excepția cazului în care producătorul specifică altfel).
Procesul de reclamație:
Cum pot returna produsul necorespunzător?
Cumpărătorul este obligat să returneze produsul nedeteriorat și în stare bună, adică în starea în care a fost primit, inclusiv toate accesoriile sale, dacă este posibil, în ambalajul lor original. Produsul, împreună cu o copie a dovezii de cumpărare (factură) trebuie returnat (fără ramburs) la următoarea adresă: ABC-ZOO RO, Str. Florilor Nr. 20, 440033 Satu Mare, tel. 0312297097
În caz de renunţare, poate fi returnat doar conținutul parțial al comenzii?
Da, puteți returna o parte din comandă. Dacă doriți să anulați achiziția produsului, vă vom returna prețul de achiziție al produsului sau produselor returnate.
Cum îmi validez codul cuponului de reducere?
Alături de fiecare produs, site-ul nostru web indică câte puncte puteți obţine atunci când le achiziționați și care ar fi valoarea acelui scor. Dacă cumpărați mai multe produse, va fi luată în considerare cantitatea de puncte. Faceți clic pe „Punctele mele de loialitate” și schimbați-vă punctele de loialitate într-un cupon de reducere. Sistemul nostru va genera apoi un cod de cupon pe care îl puteți utiliza la următoarea achiziție. Când utilizați punctele de loialitate, valoarea reducerii va fi dedusă din suma totală a comenzii dvs. Vă rugăm să rețineți că anularea comenzii va duce la pierderea codului de reducere, deoarece fiecare cod poate fi utilizat o singură dată!
Când va fi din nou în stoc un produs epuizat?
Ne actualizăm site-ul zilnic. Prin urmare, merită să monitorizați site-ul nostru web și, prin introducerea adresei dvs. de e-mail, puteți configura și o notificare prin e-mail, ceea ce înseamnă că atunci când produsul pe care îl căutați este din nou în stoc, veți fi informat imediat.
Cum etichetez produsele mele preferate?
Sub fiecare produs este un simbol al inimii. Cu un singur clic, puteți salva produsul selectat în favoritele dvs. și le puteți accesa oricând în contul dvs.
Este posibil să ridicați personal bunurile comandate?
Din nefericire nu. Întrucât magazinul nostru funcționează exclusiv ca magazin web, nu există posibilitatea de a primi produsele personal.
Pagina principală