În magazinul online abc-zoo ( în continuare Magazin) pot lansa comenzi atât persoane fizice cât şi cele juridice ( în continuare Client). Comanda nu este condiţionată de înregistrare.
Odată cu lansarea comenzii Clientul încheie contract cu Magazinul şi totodată este de acord şi acceptă citirea informaţiilor puse la dispoziţia Clientului. Lansarea comenzii nu înseamnă obligativitate automată nici pentru Client nici pentru Magazin.
Încheierea contractului are loc pe cale electronică, în limba română. Contractul (comanda lansată) va fi administrat şi rezervat de către Magazin. Termenul de rezervare al contractului este nelimitat, Magazinul în peroada rezervării poate oricând să o caute să o revadă. Contractul nu indică la nici un mod de conduită.
După lansarea comenzii Magazinul automat vă trimite mesaj prin e-mail cu datele detaliate (specifice) ale comenzii; acest e-mail indică doar lansarea comenzii, dar nu înseamnă şi acceptarea de către Magazin, în cazul în care Dvs. nu primiţi în termen de 15 minute e-mail de confirmare a comenzii, vă rugăm să vă adresaţi serviciul relaţii clienţi. Acest e-mail va fi cel de confirmare. Comanda lansată Magazinul administrează în termen de 1-2 zile lucrătoare. În caz de nevoie Magazinul va trimite către Client şi alte informaţii informative sau recomandă schimbări în funcţie de situaţie. În caz de nevoie Magazinul va trimite către Client şi alte informaţii informative sau recomandă schimbări în funcţie de situaţie.
Magazinul îşi rezervă dreptul chiar şi după lansarea comenzii dacă este necesar, să facă modificări în ce priveşte tehnici mai performante sau precum şi altfel de modificări. Despre modificări, de fiecare dată se consultă Magazinul cu Clientul şi numai de comun acord va continua paşii de onorare ale comenzii.Factura
Factura de achiziție este disponibilă în orice moment în format electronic. Puteți accesa factura în contul dvs. înregistrat în magazinul nostru online. În plus, după fiecare achiziție, vom trimite facturile necesare la adresa de e-mail pe care ați oferit-o atunci când ați plasat comanda.
Notificări: - Clientul la fiecare comandă lansată poate face modificări în ce priveşte datele de livrare şi datele de facturare. Clientul poate modifica datele personale (nume, adresă, adresa de e-mail, număr telefon, adresa de facturare).
Dar totodată tot al clientului este obligaţia de a completa cu date corecte! Pentru întârzierile avute datorită datelor incomplete, greşite, Magazinul nu îşi asumă responsabilitate.
Produsele din comandă pot fi modificate doar prin serviciul de clienţi. - Mesajul sistemului automat constituie acceptarea comenzilor de către Magazin.
Termeni de livrare - fac parte din termenii și condițiile noastre comerciale. Faceți clic pe următorul link pentru a citi despre acestea https://abc-zoo.ro/continut/3-condiii-de-livrare
Programul de loialitate - Punctele de fidelitate vor fi adăugate în a 15-a zi de la trimiterea expedierii (datorită posibilității de returnare a mărfurilor fără a indica un motiv în termen de 14 zile).Punctele sunt valabile 365 de zile după ce sunt creditate în contul clientului.
Magazinul online abc-zoo ( denumit încontinuare Magazin) vinde bunuri de larg consum (denumit încontinuare produs) produse vândute către utilizatori finali, care sunt animale de companie şi/sau a unor plante ornamentale, servind pentru buna păstrare a acestora. Despre produse descriere detaliată găsiţi pe website-ul Magazinului, pe fişe individuale pentru fiecare Produs.
Imaginile cu produsele sunt cu caracter ilustrativ, ele nu corespund întotdeauna complet realităţii. Informaţiile afişate sunt furnizate de către producători, sau distribuitori. Magazinul nu are posibilitate de monitorizare continuă a acestor date, din acest motiv pentru discrepanţele ivite nu poate să-şi asume responsabilitatea.
Magazinul îşi rezervă dreptul de a întrerupe comercializarea anumitor Produse, fără o notificare prealabilă, chiar şi după lansarea unei comenzi. De asemenea îşi rezervă dreptul modificării de preţ fără o notificare prealabilă; în cazul comenzilor lansate, variaţiile de preţ retroactiv nu devine automat curentă, dacă este necesar se consultă Magazinul cu Clientul despre nevoia de schimbare. În caz că nu se întâmplă consultare în acest fel, preţul rămâne neschimbat.
La anumite produse sunt mai multe opţiuni de alegere care, după caz, prezintă categorii diferite de preţuri.
Preţurile afişate în Magazin au incluse TVA-ul în vigoare în Republica Slovacă, adică se constituie preţuri brute.
Informaţiile colectate
La fiecare vizită pe paginile Magazinului online abc-zoo ( în continuare Magazin online) colectăm informaţii generale, care nu identifică personal vizitatorul.
În timpul lansării comenzii avem nevoie de următoarele date personale: nume şi prenume sau numele firmei, adresa de livrare, adresa de facturare, adresa de e-mail, număr de telefon. În cazul firmelor , intreprinderilor individuale vă rugăm să precizaţi codul fiscal.
În cazul în care doriţi factură fără TVA vă rugăm să treceţi codul fiscal intracomunitar, cu precizarea „doresc factură fără TVA“.
Gestionarea de date, protecţia datelor
Informaţiile generale şi personale colectate de către magazinul online sunt în exclusivitate folosite doar pentru funcţionare.
Datele sunt folosite după următoarele principii:
- Datele generale, sunt disponibile numai în magazinul online, sunt date anonime, informaţiile vor fi prelucrate astfel încât nefiind identificabile în funcţie de persoane.
- Datele furnizate la înregistrare servesc doar pentru onorarea comenzii lansate pe site-ul web, confirmarea comenzii, urmărirea comenzii.
Datele clinţilor legate de transport şi numărul de telefon, magazinul online predă firmei de transport cu care are contract, care este în conformitate cu această politică de confidenţialitate, acestea sunt tratate în mod confidenţial şi în conformitate cu toate cerinţele legale aplicabile.
- magazinul online funcţionează în conformitate cu cerinţele legale de securitate aplicabile datelor corespunzătoare - atât în timpul comunicării în reţea (de gestiune a datelor on-line) cât şi de stocare a datelor, păstrarea în siguranţă (date offline). În toate cazurile, datele pot fi accesate numai de personalul competent.
În conformitate cu cerinţele legale abc-zoo Magazin online (în continuare Magazin) utilizatorii înregistraţi au dreptul de a solicita detalii despre datele lor, pot schimba date precum şi a se şterge din sistem.Utilizatorii înregistraţi în magazinul online odată cu lansarea comenzii pot liber să modifice datele lor.
Dacă utilizatorul uită/pierde parola, cu aplicaţia de reamintire a parolei poate solicita o nouă parolă.
Se poate renunţa la înregistrare printr-o scrisoare electronică la adresa suport@abc-zoo.ro în care cereţi ştergerea din sistem al codului de identificare şi al datelor utilizatorului.
Magazinul online abc-zoo (încontinuare Magazin) asigură următoarele modalitaţi de plată pentru Clienţi:
- Transfer bancar: plata în avans al costului total pentru mărfurile comandate prin virament în contul bancar al Magazinului sau transferul unui avans în contul Magazinului.
Tranzacţia are loc doar după ce Magazinul va trimite mesaj personal prin e-mail Clientului cu informaţii privind plata (suma exactă, număr cont bancar, date de comunicare, alte informaţii).
- Numerar la livrare: se va face plata către reprezentantul firmei de curierat în numerar la preluarea produsului comandat.
Preluare personală: Nu este posibilă.
Serviciu de curierat Urgent Cargus: Toate livrările noastre către clienţii noştri sunt onorate de serviciul de curierat Urgent Cargus.
Costurile de transport
Costurile serviciului de curierat Urgent Cargus:
Atenţiune! Verificaţi coletul! Noi ne străduim să efectuăm livrarea comenzii Dvs. cu furnizor adecvat. Dar de aceea probleme pot apărea. Dacă la preluarea coletului sau după preluare depistaţi probleme (este deteriorat sau produsul este disfuncţional), imediat vă rugăm să ne contactaţi. După posibilitate, dar cel mai bine imediat după preluare verificaţi coletul. Plângeri cu privire la livrare cu mai multe zile de la preluare nu pot fi acceptate.
Marea majoritate a produselor noastre au garanţie de durată determinată. Pentru garanţie esenţială este factura emisă de către Magazin, care funcţionează ca şi o scrisoare de garanţie. Defecţiunea în perioada de garanţie se anunţă de către Client către Magazin prin e-mail sau telefonic. După o discuţie prealabilă Clientul retrimite produsul, cheltuiala de returnare fiind asigurată de către Client. La produsul defect se ataşează şi factura! După preluarea produsului returnat Magazinul cât mai repede posibil examinează problema, Magazinul având un termen de maxim 30 de zile la dispoziţie. În caz de probleme de garanţie Magazinul oferă variantele enumerate mai jos:
- Magazinul schimbă produsul sau îl repară.
- După demersurile de garanţie, Magazinul se obligă să returneze produsul reparat sau înlocuit către Client, costurile fiind suportate de către Magazin.
- Dacă produsul se consideră a fi cu defecţiune şi cumpărătorul nu vrea în schimb un alt produs, în acest caz preţul de cumpărare se va rambursa în contul Clientului.
Avertismente - Defecţiunile În perioada de garanţie legate de daune conexiune (ex. daune de apă, distrugerea organismelor, etc.) producătorii şi distribuitorii nu îşi asumă nici o responsabilitate!
- Astfel de obiecte cum sunt acvariile şi echipamentele de acvariu pot provoca şi alte pagube, vă rugăm să vă consultaţi cu compania de asigurări cu care aveţi asigurată locuinţa, despre posibilitatea de soluţionare a unor astfel de daune.
- Descrierea despre un produs în garanţie trebuie citit cu atenţie şi trebuie aplicate în orice situaţie. În cazul în care defecţiunea este cauzată de utilizarea necorespunzătoare, garanţia devine nulă. La cerere vă vom trimite instrucţiuni în limba română.
Reclamaţii, Rezolvarea reclamaţiei
Clentul poate face plângere prin e-mail sau telefonic în legătură cu oricare dintre produsele Magazinului sau ale serviciilor oferite. Clientul să precizeze detaliat către Magazin şi după caz să răspundă la întrebările adresate. În cazul plângerii adresate telefonic, Magazinul poate cere în scris depunerea reclamaţiei, în funcţie de complexitatea plângerii. În cazul unei plângeri legitime, Magazinul caută o soluţie astfel încât rezolvarea să fie de comun acord.
Reclamaţiile fără ramburs la următoarea adresă internă aşteptăm:
ABC-ZOO, S. R.O
Florilor Nr. 20
440033 Satu Mare
Romania
În cazul în care părţile nu ajung la un consens, Clientul poate să se adreseze cu plângerea către Consiliul de Arbitraj.
În caz de procedură Magazinul este nevoit să coopereze cu Consiliul de Arbitraj. Normele care reglementează organismele de arbitraj privind protecţia consumatorilor
Despre funcţionarea Consiliului de Arbitraj precum si datele de contact cu privire la posibiliţăţi puteţi găsi pe pagina
Puteţi oricând renunţa la comandă înainte ca aceasta să fie onorată, anunţaţi acest fapt prin e-mail, telefonic sau personal.
Conform ordinului care reglementează obligaţiunile contractuale 45/2014, Clientul are dreptul de a renunţa la comandă şi după ce aceasta a fost onorată. Despre modul cum puteţi renunţa ulterior la comandă citiţi cum urmează:
- În termen de 14 zile calendaristice de la preluarea produselor comandate, Clientul poate să anunţe Magazinul că vrea să renunţe la contract.
- Clientul anunţul poate să-l facă în scris (prin e-mail sau prin poştă) sau telefonic. Clintul nu este nevoit să precizeze motivul pentru care renunţă.
- Înainte să renunţe Clientul poate să desfacă produsul şi poate să-l şi ÎNCERCE, acest fapt nu influenţează dreptul de retragere ulterioară.
Cazurile de excepţie le citiţi mai jos: - De la data anunţului de renunţare în termeen de 14 zile calendaristice Clientul este obligat să retrimită produsul către Magazin, cu toate accesoriile acestuia şi cu factura de garanţie. Factura în original nu este obligatorie şi nici faptul ca ambalajul să fie intact. Costul de returnare îi revine Clientului.
- Magazinul returnează costul de cumpărare al produsului cel mai târziu în 14 zile calendaristice precum şi suma pentru livrare dacă în prealabil a fost calculat în preţul final de produs ( dacă transportul a fost realizat în alt mod decât cel obişnuit, mai costisitor, costul de livrare în prealabil calculat va fi returnat de către Magazin) – prin virament bancar.
- Costul de cumpărare al produsului este returnat de către Magazin, doar după ce produsul returnat a fost preluat de Magazin sau aţi transmis către Magazin dovada de returnare produs (ex. dovadă validă de curierat). - Clientului la returnarea produselor, înafară de cheltuielile de livrare nu sunt percepute alte cheltuieli suplimentare. Dar Magazinul poate cere compensare dacă un produs returnat nu are setul complet, dacă s-a detriorat din cauza folosirii neadecvate, sau a fost folosit o anumită perioadă de timp (nu a fost doar încercat de către Client).
Factori care limitează retragerea ulterioară:
- Produse perisabile, sau produse cu termenul de valabilitate redus: produse alimentare, produse chimice sau produse cu alte termene de valabilitate la care retragerea ulterioară nu poate fi exercitată.
- Dacă Clientul a folosit produsul o anumită perioadă şi nu doar a încercat-o, în acest caz renunţarea la produs poate avea loc prin compensarea deprecierii amortizării.
- În cazul sistemelor de filtrare la acvarii în materialele de filtrare apar procese ireversibile cum ajung în contact cu apa. După încercare, să eliminaţi materialele filtrante din dispozitivul de filtrareDacă pe materialul de filtrare a ajuns apă, în caz de renunţare numai cu valoarea compensării este posibilă.
Garanţia produsului
Când beneficiaţi de dreptul de garanţie produs?
Pentru bunuri care sunt mobile (produs) în caz de defecţiune Dvs.- în funcţie de opţiune- alegeţi drepturile enumerate la punctul 1. sau optaţi pentru dreptul la garanţia de produs.
Ce drepturi aveţi în revendicarea garanţiei de produs ?
Ca şi Drept de garanţie de produs Dvs. puteţi cere să se repare produsul defect sau schimbarea produsului
În care caz se consideră un produs defect?
Produsul este defect dacă nu corespunde la punerea în funcţiune cu normele de calitate sau nu dispune de proprietăţile descrise în înscrisul dat de producător.
Care este termenul în care puteţi revendică dreptul de garanţie de produs ?
Vă puteţi revendica dreptul la garanţia de produs începănd din data achiziţiei de la producător în termen de doi ani. După această perioadă îşi pierde dreptul de revendicare.
Faţă de cine şi cu ce condiţii revendicaţi dreptul de garanţie produs?
Acest drept de garanţie produs numai de la firma producătoare sau de la distribuitorul direct puteţi revendica. Dvs. veţi demonstra faptul că produsul este defect.
Producătorul (distribuitorul ) când este scutit de obligaţia de garanţie produs?
Producătorul (distribuitorul) este scutit de obligaţia de garanţie produs dacă poate demonstra că:
Producătorul (distribuitorul) demonstrând unul dintre cazuri este scutit de obligaţiuni.
Garanţie
Când este scutit furnizorul de obligația de garanție?
Furnizorul este scutit de obligația de garanție doar dacă dovedește că cauza defectului a apărut după livrare.
Vă rugăm să rețineți că, din cauza aceluiași defect, nu puteți revendica o cerere de garanție de aprovizionare şi garanție a produsului în același timp, în paralel, dealtfel aveți dreptul la garanție, indiferent de drepturile prevăzute în secțiunile 1 și 2.
Magazin online, date derulare activitate
abc-zoo
abc-zoo s.r.o.
Starozagorská 6
04023 Košice
Slovakia
C.I.F.: SK2023929908
E-mail: suport@abc-zoo.ro
Pagina principală