Atenție! Verificați coletul la primire (inclusiv partea de jos)! Ne străduim să expediem comanda dumneavoastră printr-un transportator adecvat și să ne asigurăm că ambalajul este întotdeauna corespunzător și sigur. Cu toate acestea, pot apărea probleme. Dacă observați o problemă la livrarea comenzii sau după primirea acesteia, sau dacă expedierea prezintă semne minore de deteriorare, vă rugăm să notați acest lucru pe chitanța de primire. Dacă expedierea prezintă semne grave de deteriorare, refuzați-o și contactați-ne imediat (telefonic sau prin e-mail).
Dacă este posibil, verificați conținutul coletului livrat înainte de a-l primi, dar cu siguranță imediat după primire. Nu putem accepta reclamații privind livrarea după zile de la livrare! Dacă produsul este deteriorat sau incomplet, vă rugăm să ne anunțați prin e-mail sau telefonic. Putem accepta aceste tipuri de reclamații în termen de 24 de ore de la primire.
PACKETAParametrii pentru punctele de preluare Z-POINTGreutatea maximă a coletului: 15 kgDimensiunea maximă a unei laturi a coletului: 120 cmSuma maximă a trei laturi ale coletului: 150 cm
Parametrii pentru Z-BOXGreutatea maximă a coletului: 15 kgDimensiunea maximă a coletului: 36 x 45 x 61 cm
Pentru coletele de peste 29,90 kg, serviciul de curierat percepe o suprataxa de greutate de 14,90 RON.
După expediere, coletele sunt înmânate în termen de 48 ore (în cazuri excepţionale ajung în termen de 72 de ore).
În ziua expedierii produselor vă trimitem un e-mail, în care vă înştiinţăm despre faptul că comanda Dvs. a fost onorată. În cazul în care firma de curierat în ziua predării nu vă poate găsi, atunci vă contactează telefonic sau vă atenţionează pe pagina Dvs. despre coletul livrat.
Pagina principală