Reclamație

Clientul poate depune o reclamație pentru returnarea produsului către vânzător. Costurile de transport legate de returnarea produsului reclamat către vânzător sunt suportate de către cumpărător. Costurile reexpedierii produsului reclamat, către client sunt suportate de vânzător.

PROCESUL DE RECLAMATIE

Produsele reclamate trebuie trimise prin curierat fără ramburs la următoarea adresă:

abc-zoo sro

Florilor Nr 20

440033 Satu Mare

România

Bunurile care urmează să fie returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Conținutul ambalajului produsului trebuie să fie complet și intact.
  • Produsul trebuie trimis împreună cu dovada achiziției.
  • Produsul trebuie trimis fara ramburs la livrare. Produsul trimis cu plata ramburs nu poate fi preluat.
  • La returnarea produsului, nu suntem responsabili pentru eventualele deteriorari sau pierderi ale produsului in timpul transportului - este responsabilitatea clientului sa ambaleze produsul in asa fel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului.

Pentru o gestionare mai rapidă, vă recomandăm ca formularul de reclamatie să fie atașat la copia facturii trimisă împreună cu produsul.

Raportul de reclamație va fi procesat în cel mult 30 de zile de la livrarea și înregistrarea produsului revendicat. După acest timp, utilizatorul are dreptul de a renunța la contract sau de a trimite un nou produs. Clientul va fi notificat prin e-mail cu privire la rezultatul procedurii de reclamație imediat după finalizarea procedurii, iar produsul returnat va fi expediat cu un raport de reclamație.

De asemenea, puteți trimite reclamația prin e-mail la următoarea adresă de e-mail:

suport@abc-zoo.ro

Pentru mai multe informații, citiți articolul din categoria Termeni generali şi condiţii ABC-ZOO.

 


Pagina principalăPagina principală