Clientul poate depune o reclamație pentru returnarea produsului către vânzător. Costurile de transport legate de returnarea produsului reclamat către vânzător sunt suportate de către cumpărător. Costurile reexpedierii produsului reclamat, către client sunt suportate de vânzător.
PROCESUL DE RECLAMATIE
Produsele reclamate trebuie trimise prin curierat fără ramburs la următoarea adresă:
abc-zoo sro
Florilor Nr 20
440033 Satu Mare
România
Bunurile care urmează să fie returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Pentru o gestionare mai rapidă, vă recomandăm ca formularul de reclamatie să fie atașat la copia facturii trimisă împreună cu produsul.
Raportul de reclamație va fi procesat în cel mult 30 de zile de la livrarea și înregistrarea produsului revendicat. După acest timp, utilizatorul are dreptul de a renunța la contract sau de a trimite un nou produs. Clientul va fi notificat prin e-mail cu privire la rezultatul procedurii de reclamație imediat după finalizarea procedurii, iar produsul returnat va fi expediat cu un raport de reclamație.
De asemenea, puteți trimite reclamația prin e-mail la următoarea adresă de e-mail:
suport@abc-zoo.ro
Pagina principală